Коментари, предлози, утисци, поруке

Овде можете изнети примедбе, утиске, предлоге и друге поруке у вези са семинаром.

Форум

Датум: 17.05.2012

Од: Драгана Станковић

Тема: Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

На овај семинар сам се пријавила захваљујући мојој директорки у школи у којој радим као стручни сарадник - психолог. У почетку нисам имала представу у којој мери је семинар захтеван па сам прву лекцију и обавезне задатке једва стигла да урадим на време, а морам признати, због превеликих обавеза (с обзиром да радим у две средње школе) и наредне лекције сам радила од петка...и хвала колегиници Славици Јурић на стрпљењу са мном.
За мене је посебно значајно умрежавање у професионалну заједницу просветних радника где сам упознала много људи из своје струке и разменила разна искуства, затим Моја улога у тиму ВИЗИОНАР, вештине и стратегије комуникације и строг наставник, а лењ ученик и наравно пројектно планирање на које нисам могла да учествујем и овом приликом се извињавам свом тиму. Са веб алатима сам се сусретала и на ранијим семинарима овог типа тако да ми то није био проблем и настојаћу да их и даље проучавам и примењујем у свом раду.
Оцењивање је било јасно и објективно. Помоћ коју сам добијала од предавача и модератора је увек била адекватна и јасна.
Ово је још један унизу електронских семинара на коме сам учествовала. Радо га препоручујем другима и надам се да после овог вредновања више неће стојати моје име и презиме да само ја нисам прошла овај курс...

Датум: 17.05.2012

Од: Сања Марковић

Тема: Вредновање семинара

Ово је мој први електронски семинар и премашио је сва моја очекивања. Заиста је изузетан, разлога има много почев о оригиналне идеје, преко одличне организације, сарадње и комуникације са предавачима, модераторима и супервизорима, пружа могућност да се изразите креативно, да ставите на располагање ваше способности комуникације, сарадње, да те исте унапредите, пружа могућност да много научите, да научено примените, Све што смо научили, апсолутно је примењиво у пракси. Подстиче на размишљање, закључивање, критичко мишљење, привлачи на рад, предузимање акцију, бољу сарадњу, бољу комуникацију, унапређује компетенције наставника.
Ово је семинар за 21. век !!!
Електронско описмењавање постало је потреба, семинар је право надахнуће, права инспирација! Заслужује сву нашу пажњу али и много већи број бодова! Претходно вредновање урађено је много боље, надам се да је ово коректно. Биће ми право задовољство да учествујем на сваком следећем семинару који буде организовала Славица Јурић. Срдачан поздрав свима и видимо се ускоро!

Датум: 17.05.2012

Од: Сања Марковић

Тема: Вредновање семинара

Не видим своје вредновање семинара урађеног јуче!

Датум: 17.05.2012

Од: Мира Меглић

Тема: Вредновање семинара



Read more: https://elektronskiseminar.webnode.com/forum/
Create your own website for free: https://www.webnode.com

Датум: 17.05.2012

Од: Мира Меглић

Тема: Одговор:Вредновање семинара

Рад сам послала, али очито неуспешно.Хтела сам да га сачувам, али нисам писала у ворду. Нисам могла ни да га копирам, само сам добијала копирану адресу.
Тако је вероватно изгубљено ово моје скромно процењивање.

Датум: 17.05.2012

Од: С. Јурић

Тема: Одговор:Одговор:Вредновање семинара

Мира је врли библиотекар, Надзорни одбор. Не сумњам да ће по ставкама, званично, да образложи шта би ваљало мењати у семинару. И поднесе извештај Управном одбору! :)

Датум: 16.05.2012

Од: Рада Радаковић

Тема: Вредновање семинара

Семинар КИСШ2
Ову врсту семинара сам први пут похађала. семинар је био одличан, можда мало преобиман,али сам доста тога новог научила. Нисам одрадила све задатке али ћу то обавезно одрадити. Задаци су били креативни и применљиви у настави. Рок за израду задатака је био кратак када немате довољно времена, а са друге стране је добро јер се човек боље организује и све се стигне. Препоручила бих га за све који желе да раде на комуникацији а нарочито колегама у просвети.

Датум: 16.05.2012

Од: Тамара Маринковић

Тема: Процена Семинара

На овај семинар сам се пријавила захваљујући колегиници Мири Меглић. Мира ме је са неколико речи убедила и мислим да сам урадила праву ствар. У почетку нисам имала представу у којој мери је семинар захтеван па сам прву лекцију и обавезне задатке једва стигла да урадим на време. Од друге лекције сам се боље организовала.
За мене је посебно значајне лекције Вештине и стратегије комуникације (нарочито додатни задатак који сам радила у групи активни учесници)и Пројектна настава и пројектно планирање. Динамика рада ми је одговарала све док нисмо дошли до завршног рада. Волела бих да смо за њега имали више времена, превасходно да бих боље овладала логичком матрицом. Са веб алатима сам се први пут сусрела и настојаћу да их и даље проучавам и примењујем у свом раду.
Оцењивање је било јасно и објективно. Помоћ коју сам добијала од предавача и модератора је увек била адекватна, јасна и увремењена.
Ово је први електронски семинар на коме сам учествовала. Радо га препоручујем другима.

Датум: 16.05.2012

Од: Слађана Ђорђевић

Тема: Вредновање семинара КИСШ 2

Семинар КИСШ 2 је један од најсадржајнијих које сам похађала. Пружа сазнања о тимском раду и сарадњи (како формирати тим, која су правила рада у тима, какви су могући конфликти, како их решавати...). Упознала сам се са основним појмовима о пројектној настави и пројектном планирању. Стичу се вештине комуникације и сарадње. Истовремено, семинар представља представља брзопотезну обуку за рад у бројним сарадничким веб алатима, кроз велики број практичних задатака.За оно што није могло да стане у лекције и задатке добили велики број корисних адреса, линкова и списак додатне литературе.
Све што се учи на овом семинару могуће је применити – у свакодневном раду са ученицима, у сарадњи са колегама, а и у свакодневном животу. Нпр. СВОТ анализу можете користити увек када доносите важну одлуку (када је потребно да вам глава победи срце, за ваше добро).
Не могу да издвојим посебно значајне лекције, јер сваки део садржаја има своје место у целој причи и све је квалитетно (јасно и потпуно) представљено. Задаци су нарочито интересантни, јер траже лично ангажовање. Мени је посебно био занимљив тест креативне интелигенције и израда дрвета проблема и дрвета циљева.
Лекција о сарадничким веб алатима ми се на први поглед учинила беспредметном. Превише материјала! Помислила сам да нема смисла бавити се тиме на два дана. Међутим, довољно је сачувати све то као списак литературе (за домаћи!) и након семинара истраживати и проналазити примену у складу са својим потребама.
Динамика и начин рада на семинару су добри. Због квалитета и садржајности садржаја, ако могу тако да кажем, било би добро да свака лекција траје по десетак дана. Овако има времена да се прођу лекције и ураде задаци, али мени недостаје још по 2-3 дана да то мало „слегне“. Начин бодовања је добар јер је комбинација више начина оцењивања.
Изменила бих начин израде теста који је везан за лекцију. Боље је да лекција буде једна целина а да након ње следи тај тзв. теоријски тест (а затим практични задаци). Мислим да би то било лакше из техничких разлога и да би одузимало мање времена и полазницима и предавачима.
Предавачи и модератори помажу благовремено и компетентно на питања у вези семинара а и на друга, кад неко затражи додатну помоћ. Понекад, врло ретко, не успевају да одрже „ред у учионици“.
Овај семинар се препоручује пре свега својим богатим садржајем – теоријским практичним, изборним и додатним.
И још нешто, мада није пристојно говорити о новцу. Сви знамо какве све празне приче и дангубе плаћамо по неколико хиљада. ОВАЈ СЕМИНАР ВРЕДИ МНОГО ВИШЕ ОД ИЗНОСА КОЈИ ТРЕБА УПЛАТИТИ.

Датум: 16.05.2012

Од: Миодраг Јокић

Тема: Евалуација семинара

Мој први електронски семинар.
Овај семинар је код мене изазвао велике промене.Променио сам свој став према социјалним мрежама које сам сматрао беспредметним и некорисним.Информације о образовним мрежама и рад у њима,као и обиље алата које смо упознали увелико ће поправити квалитет мог рада и знатно ће га олакшати.
Семинар је одлично заокружен као целина,па ми је тешко издвојити било коју лекцију.За мене су све биле корисне,било да су освежавале нека стара знања или омогућавала стицања нових.Пројектна настава и пројектно планирање је одлично обрађена лекција и биће ми од велике користи.Ипак,очекивао сам више од обраде ненасилне комуникације која је,по мени,прилично површно урађена.А очекивао сам да она буде најзанимљивија.
Начин рада ми је веома одговарао.Динамика ми није одговарала,боље би било да су рокови били дужи.Само због кратких рокова нисам урадио неке лепе задатке ,који ми иначе леже.Боље је нешто прескочити него само пристојно урадити.Бодовање је посебна прича и прилично ме је иритирало.Имао сам утисак да и модератори различито тумаче начин бодовања ,тако да ми нису урачунати бодови из есеја код две лекције.То ме је прилично уздрмало иако ме бодови не занимају у неком такмичарском смислу.Не би шкодило ни да су модератори били мало нежнији према полазницима.
Лекције би требало да буду мало обимније а рокови дужи.Основна препорука за овај семинар је то што је веома квалитетно осмишљен и што у великој мери јача компетенције наставника.
Сматрам да је број сати који нам се признају овим семинаром сасвим довољан.Стекли смо доста знања , вештина и добили алат. .А то што смо на њега утрошили много,много,много више времена него што нам се признаје није наш проблем већ наша добит.Нисмо га узалуд потрошили.

Датум: 16.05.2012

Од: Снежана Марковић

Тема: Вредновање семинара КИСШ 2

Семинар пружа богата теоретска и практична сазнања из неколико области које су важне у савременој школи, а о којима у досадашњем формалном образовању нисмо имали много прилике да сазнамо: нова, лидерска улога наставника у образовном процесу, примена сарадничких метода и алата, вештине и стратегије комуникације, као и вештине пројектне наставе и уопште рада на пројекту.
Како у сопственој пракси користим ИКТ, аи и радим на пројектима, знања стечена на семинару су ми помогла да систематизујем сопствено знање и технологију рада на пројектима.
Тему "Пројектна настава и пројектно планирање" бих посебно издвоијла као област у којој ми је највише биле потребно нових знања и систематизације досадашњих.
Рад на курсу је изузетно захтеван и квалитетно похађање семинара захтева велики ангажман, тако да сам поједине теме урадила са мање пажње због недостатка времена, и сасвим сигурно ћу им се вратити након завршетка семинара. Строгост и принципијелност модератора сматрам једним од ретких квалитета на онлајн-семинарима, јер не дозовљавају "гомилање посла " на крају те тако не дозвољавају полазницима да се "опусте" и тиме изгубе корак са групом и не успеју да заврше семинар. Током похађања се важност тимског рада и добре комуникације може осетити "на сопственој кожи" што је од великог значаја за стицање личног искуства и, наравно, подизање компетенција. Повратне информације од предавача и модератора су веома исцрпне и детаљне. Изменила бих једино то да продужим време похађања семинара јер је време прекратко да се савладају сви обавезни, изборни и додатни материјали и задаци.

Датум: 16.05.2012

Од: Јелена Срећковић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи 2"

Овај семинар је сасвим изненада ушао у моју свакодневницу. Од почетног притиска и несигурности, сада сам задовољна што одмах на почетку нисам одустала, а признајем, хтела сам.
Из садржаја лекција сам доста научила, али оно што је за мене посебно битно, овладала сам у већој мери него што сам могла и очекивати, вештинама електронске комуникације. Било је потребно време, али то што сада сасвим природно користим рачунар у те сврхе, сматрам својом главном добити од овог посла. Свако ново сазнање наметало ми је размишљање како ћу то искористити у будућем раду. Ту посебно мислим на сарадничке алате, али и Едмодо, мада ће ми за њега требати још времена и припреме.
Издвојила бих лекцију о пројектној настави јер нисам била упозната са оваквим обликом рада. Навела ме је да истражујем и погледала сам неколико занимљивих пројеката који су урађени на теме које се тичу мог предмета. Сада већ могу да размишљам да то једног дана и применим. Могућности сарадничких веб-алата су за мене велико откриће. Све што смо научили кроз ову лекцију може наћи примену у раду, дељење докумената, могућност уређивања, приступност садржајима са било ког рачунара.
Начин рада је за мене био новина јер ми је ово први електронски семинар. Битно је да сам се брзо навикла иако ми је све било захтевно закључно са овим тренутком. Вођена унутрашњом мотивацијом, као и оном коју су побудиле моје колеге са курса, радила сам све задатке осим нацрта пројекта, тако да је темпо био брз. Некада сам имала утисак да се једино и бавим овим семинаром.
Помоћ предавача сам једном затражила, дошло је до неспоразума, али све се добро завршило и била сам задовољна.
Због знања и вештина које смо стекли и времена које смо утрошили, као и многи други, сматрам да би број сати стручног усавршавања за овај семинар могао бити већи. Ако било шта може да се мења у систему да се не би појављивала „заглупљена питања“ и то би било добро. Дешавало се да различите одговоре на исто питање систем вреднује као тачне у различитим деловима дана. Но, нервоза око тога је давно прошла.
Доста сам причала о семинару колегама у другој школи, неки су узели адресу да би се пријавили у следећем циклусу.

Датум: 16.05.2012

Од: Славица Хорват

Тема: Вредновање семинара


Семинар“Комуникација и интеракција у савременој школи“ је изузетно значајан за све запослене у школама . Ауторке су осмислиле садржајан семинар са квалитетним и занимљивим лекцијама које су веома применљиве у пракси.
Научила сам пуно о моделима учења и тимском раду. Пријављивање на образовне мреже ће ми бити важно за свакодневни посао библиотекара.
Лекцију „Управљање знањем, лидерство, подстицање иновативности и креативности у савременом образовању“ бих издвојила јер ме је навела да размишљам о свом креативном потенцијалу и могућностима.
По проучавању сваке лекције следио је обавезни, па додатни или изборни задатак. Чини ми се да је за успешно проучавање лекције потребно пашљиво ишчитавање и концентрација. Нисам стигла да урадим баш све задатке, а нарочито ми је жао што сам пропустила заказиване причаонице.
Предавачи су били увек доступпни , помагали свакоме ко се у нечему није снашао.
Оцене су баш објективне и детаљно образложене..
Желим овако да учим и даље! Препоручујем и другима.

Датум: 16.05.2012

Од: Repac Sandra

Тема: Vrednovanje seminara" Komunikacija i interakcija u savremenoj školi"


Овај семинар је јако богат садржајем и отвара видике ка многим областима. Много тога могу применити у мом будућем раду као што су на пример тимски рад, учествовање у изради неког пројекта. Учење о вештинама комуникације и сарадње је обогатило и утврдило моја знања стечена на претходним семинарима који су имали за тему комуникацију . За мене библиотекара многе ствари су биле нове, као што су нпр. пројектна настава, веб- алати. Кроз све то сам сада прошла, али ћу се тим материјалима враћати и утврђивати градиво. Прва лекција ми је била необично драга где сам научила разлику између лидера и менаџера, а задатак који ме је увесељавао је прављење рекламе. Једва сам се одважила за тај задатак. Читав семинар је за мене био авантура јер смо из лекције у лекцију морали да се сналазимо у различитим ситуацијама са различитим задацима. Поготово што баш и нисам вешта у раду на рачунару.
Што се тиче динамике рада, одговарала ми је и терала ме је да идем напред. На помоћ сам наилазила сваки пут када ми је била потребна и када бих је затражила на форуму. Желим да изразим захвалност предавачима и модераторима.!
Оно што бих изменила је број сати стручног усавршавања, који би требало да буде већи.
Семинар бих препоручила свима који желе уче, да се усавршавају на један активан и динамичан начин и тако унесу новине у свој рад.

Датум: 16.05.2012

Од: Живадинка Јованчевић

Тема: Вреднобање семинара Комуникација и интеракција у савременој школи 2


Тема овог семинара је пун погодак за наш србијански менталитет. Док се свуда у свету ради тимски и где се до циља долази брже и боље, код нас је уврежена и важи стара изрека „Свака вашка-обашка“. При томе се не мисли и не процењују ефекти рада, ни последице. Из тог разлога, а и многих других срећнијих околности, западни свет иде испред нас џиновским корацима.
Лекције, а и задаци које смо обрађивали, изискивале су доста напора, поготово за нас који смо се удаљили из наставе, па много и заборавили. Оне јесу добро припремљене, рашчлањене, прегледне, питања су јасно и конкретно постављана, а понуђени одговори у већини случајева су логични, осим у једној лекцији(не смем да отварам лекције да не бих нешто покварила) где никако нисам могла да добијем одговор: тачно. Неки су одговори били: није баш тако. Мислим да овакви одговори не могу да постоје. Лекције су биле у појединим случејевима дуге, темпо веома жустар. Нарочито је причињавао проблеме нама који се први пут сусрећемо са електронским учењем; отуда и неуједначене процене, приступи задацима, нестизање да урадимо више тимских задатака који су били у изборним или додатним задацима, наш осећај да смо залутали, осећај инфериорности. Није ни предавачима ни модераторима било лако да нас тако разнородне прате, неукима стално објашњавају основне ствари и појмове, поступке(Неколико пута сам хтела да одустанем, али, искушеник у пустињи преживи, помислим, па наставим, те тако, стигох до краја). Са веб алатима се први пут сусрећем, неке сам ишчитавала(многи нису ни преведени), па ћу се сада томе чешће враћати и проучавати њихову примену.
Предавачи, модератори, супервизори и остали су пратили сваки корак нашега рада, помагали нам да грешке поправимо, излазили у сусрет, чак и онда када смо показивали елементарна незнања. За сваку су похвалу. На оцене лично немам примедбе. Образложења уз есеје су јасна, указују на добре и лоше стране задатка. Примедбу сам имала код додатног задатка За и против пројектне наставе.
Литература је навођена уз све лекције, у штампаном, а и она у електронском облику.
Замерила бих што смо у тимове сврставани из школа различитог ступња, јер су нам узраст и интересовања, захтеви и видици ученика веома различити. Велики је распон између деце у нижим разредима основне школе који тек упознају свет и учење и ученика четвртог разреда средње школе.
Свим колегама бих препоручила овај семинар јер пружа сложена сазнања, али је потребно да и Министарство коначно уведе праве параметре процене и вредновања наставног особља, е да бисмо изашли из чамотиње која је притисла просвету.
Проучене лекције остају да се опет враћамо на њих, идемо дубље у захтеве које оне нуде, проучавамо њихову примену у школи и ван ње, дубље трагамо по литератури.
Моје сазнање: После наученог Пројектног планирања желим да урадим неколико важних пројеката за своју школу, а први је да уведем смер/ове који ће ученицима дати шансу да раде свој посао после завршене школе. Презентовала сам раније тај пројекат Наставничком већу, али сам наишла на отпор и неразумевање. Сада сам се боље „потковала“ знањем. Други пројекат би био да покажем да један смер не даје ученицима никакву перспективу после завршене школе, а изузетно је тежак(Двадесет три године постоји у школи, по четрдесет ученика је у разреду, а запослило се или студира за сво то дуго време од четврт века, педесетак ученика. Остали мешају малтер, ако и ту имају посла!)! О овоме би држава требала да води бригу и надлежно министарство. Остале пројекте да не набрајам.
Ово је трећи задатак на исту тему; ваљда ћу имати среће да га поставим.

Датум: 16.05.2012

Од: Жељко Марчетић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Семинар "Комуникација и интеракција у савременој школи" донео нам је многа теоријска и практична знања. Већ на самом почетку формирали смо Мрежу просветних радника Србије која ће засигурно бити место на вебу коме ћемо се често и радо враћати. Научили смо много о сарадничкој настави и формирању и функционисању школских тимова, о комуникацијским вештинама и стратегијама комуникације. Израда рекламе за Мрежу била је и корисна и забавна. Лекција о пројектном планирању била је изузетно добро осмишљена и богата садржајем. Ипак веб алати за сарадњу и комуникацију су ми били најзанимљивији и најкориснији. Већ користим Лајв у пракси, а сигурно ће ми користити и убудуће. Израда завршног рада је била одлична вежба тимског рада. Ритам семинара и начин рада су били напорни јер су захтевали редован и дисциплинован рад. Бодоваље је било праведно, мада су неки лакши задаци носили више бодова него неки тежи. Али оно што је мени лакше, некоме је теже, ствар је субјективне процене. Аутори и модератори су увек били ту да помогну и давали су конструктивне критике, честитам им на добро обављеном послу. Оно што бих мењао: Оставио бих још времена за завршни рад, рок је стварно био кратак. То би продужило семинар за једну недељу, али остало би више времена за самовредновање и вредновање. Ауторима желим да нам припреме још оваквих курсева. Мислим да овај семинар вреди више од двадесет сати за стручно усавршавање, то треба сугерисати ЗУОВ-у. Семинар препоручујем будућим полазницима који су спремни да вредно уче, исплатиће им се. Мислим да је моја прва процена коју сам синоћ послао била боља, али ваљаће и ова.

Датум: 15.05.2012

Од: Жељко Марчетић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Послао сам своју процену али се не види!?

Датум: 16.05.2012

Од: Славица Ј.

Тема: Одговор:Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Нема друге, Жељко, него да пошаљете још једном. Претходно је запамтите (копирајте) у случају да опет нестане.

Датум: 15.05.2012

Од: Зорица Сорак

Тема: Вредновање семинара

• Изузетан!
А ево зашто....
- Све лекције су пружиле јако добре, квалитетне , јасне и применљиве у пракси , теоријске импуте. Ове материјале ћу сачувати и враћати се њима.
- Оно што смо практично радили каододатне, изборне и обавезне задатке је увек било у вези са теријом коју смо пре тога читали, задаци су смислени, јачају наша знања и вештине у електронскиммедијима и комуникацији на њима.
- Задаци су били и креативни, свако од нас је свему што се радило могао да да и лични печат.
- Предавачи су били доступни, није се чекало на одговоре, подржавали су нас када смо били на корак да посустанемо, хвала!
- Највећа вредност семинара је велика употребна – практична вредност ученог , виђеног, опробаног.
- Ово је други електронски семинар , ауторке Славица Јурић, који сам похађала и спрена сам и за трећи , очекујем га са великим надахнућем и поверењем.
- Оцене су даване објективно, јасно образложене.

Датум: 15.05.2012

Од: Живадинка Јованчевић

Тема: Процена семинара КИСШ2

Послала сам на Форум процену семинара КИСШ2, али се он не појављује! Шта се дешава?

Датум: 15.05.2012

Од: Драгана Ђокић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи 2"

Прво, жао ми је што мој први коментар није сачуван иако знам да се свашта може десити у виртуелном свету. Не знам како и баш сам бесна јер треба да радим за свој тим. Више не знам где и шта може на copy – paste тако да нисам овде то покушала, до сада. Ево, може!
Сад треба све поново смислити.
Драго ми је што сам се пријавила на овај семинар иако први утисци нису били позитивни
( имала сам проблем у обавезном задатку 1. лекције који нисам до краја успела да искоординишем са водитељима и добила сам мали број поена). Имала сам пад мотивације али то је сада далеко иза мене.
Како су се лекције смењивале схватала сам колико тога не знам. Садржаји, материјали, задаци су одлични. Инспиративнији су ми изборни и додатни задаци. Додуше, питала сам се : „ Чему реклама?“ Нисам је урадила због недостатка времена ( као и све остале неурађене задатке)...и због однекуда довученог вируса, па док се то регулисало... Ни сада не знам зашто али ћу и то савладати јер ми може помоћи на часовима редовне наставе или слободних активности ( ја сам учитељ).
Да се вратим самом семинару.Увек се осећам сигурном када се нешто темељно ради. То нам нуде садржаји и задаци лекција. Дефинитивно знам да до сада нисам учествовала ни у једном тимском раду иако сам мислила да сам део тима. Претпостављала сам да нешто недостаје али тек сада знам шта.До сада сам имала теоријска знања о пројектној настави али практичних веома мало. Издвојила бих зато као значајне за мене пројектну наставу, пројектно планирање у школи ( које је за мене потпуна новина), нове сарадничке алате и прикључење Мрежи просветних радника.
Сигурна сам да ћу ове материјале чувати, читати, проучавати, покушати да учествујем у неком пројекту.
Сугестије и предлоге које имам односе се на:
- могућност приступа изборним и додатним задацима током трајања курса све време
- техничке проблеме – ако је могуће да се предвиде и брже у ходу решавају ( до сада сам учествовала на неколико е-семинара и било је другачије)
- повећање броја добијених сати за стручно усавршавање на овом курсу
Радо ћу препоручивати овај семинар колегама. Веома сам заинтересована за сличне семинаре и пратићу редовно школске библиотекаре.

Датум: 15.05.2012

Од: Драган Ђокић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи 2"

Где ми је порука?

Датум: 15.05.2012

Од: Драгана Ђокић

Тема: Одговор:Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи 2"

Грешка у имену у претходној поруци.
Зар је могуће да је нема?

Датум: 15.05.2012

Од: Милановић Јована

Тема: Вредновање семинара комуникација и интеракција у савременој школи2

Задовољна сам посећеним семинаром јер је развио преко потребно сагледавање данашњих видова комуникације. До сада нисам на овај, електронски начин, контактирала са колегама, иако имам неколико отворених профила на различитим социјалним мрежама. Овакав вид комуникације нам је пружио шансу да брже и боље комуницирамо и да поново сагледамо своје потенцијале и могућности.

Од понуђених задатака највише су ми се допали пројекат који смо заједно радили као и сазнања везана за нове програмчиће који су корисни у електронском свету.

Темпо је био мало напорнији. То има своју лошу страну онда када немате довољно времена да све одрадите, али добро је то што нас тера да схватимо колико је важно да се организујемо правилно и ефикасно одрадимо оно што желимо и мислимо да можемо.

На семинару ништа не бих мењала. Препоручила бих га свима који желе да пораде на електронском виду комуникације са колегама које познају.

Датум: 15.05.2012

Од: Маријана Вељић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Oвај семинар је феноменално припремљен што се тиче садржаја и предвиђених циљева, што поред теоријских садржаја пружа практичан рад и изражавање ставова. Одлично је и то што је омогућено различито индивидуално напредовање полазника сходно предзнању, интересовањима, расположивом времену, нивоу информатичке писмености. Сваки полазник је морао од почетка врло одговорно, озбиљно и радно да приступи задацима, јер један ниво вуче(отвара) други. Лично мени је целокупан рад на садржајима и задацима донео поприлично тешкоћа и одузео доста времена , али представља велико искуство више! Доста сам научила, иако нисам успела да отпратим све што је њиме понуђено, тј.не баш све изборне и додатне задатке, јер је то било неизводљиво уз посао у школи, моје двоје деце, припремање код куће, ваннаставне активности и изненађења која свакодневни живот донесе тек да нам не буде досадно... Ја лично слабије функционишем у тиму, али сам у сарадничком раду на пројекту успела да одрадим свој део посла у складу са сопственим могућностима и била задовољана собом дајући свој лични максимум целокупном успеху тима. У први мах сам била неснађена, јер ми је то био први покушај тимског рада на предлогу пројекта, па још у сарадничком алату који не познајем, а све то у веома кратком року. Иако сам била у неким тренуцима незадовољна динамиком, недостатком времена за све што се нуди и тражи, на крају ипак остаје позитиван утисак, јер сам добила више од онога што сам очекивала! Нагласила бих да ми као квалитет који остаје после семинара представља упознавање сарадничких алата кроз практичан рад и рад у тиму где су ефекти много богатији од појединачног. Такође сам сагледала да у школи у којој радим умногоме недостаје људима свашта нешто што би могли да сазнају и прошире своје видике похађајући баш овај семинар. Топло га већ препоручујем колегама баш зато што многима недостају вештине добре комуникације и нтеракције у колективу, без чега нема реализације компетенција просветара. Комуникацијске компетенције које су на овом курсу представљене као комуникационе умешности од изузетне важности за наставничку професију, јесу претежно емоционално - социјалне вештине (емпатија, флексибилност у прихватању промена, отвореност за нове идеје, подршка другима, увазавање различитости, толеранција, ненасилна вербална комуникација, управљање кофликтима, тимски рад) и интеракција (пажљивост, осетљивост, међусобно деловање особа, заузимање ставова, понашање), као и унутрашња мотивисаност, воља за рад, комуникацијска писменост, оптимизам...
Што се тиче садржаја које бих издвојила као мени посебно значајне су примери сарадничког учења и Вештине и стратегије комуникације. Потпуна непознаница ми је било Пројектно планирање у школи, што ми је признајем било најтеже, и донекле Пројектна настава, а најзанимљивији рад на реклами. Доста елемената још нисам стигла да прочитам, истражим, опробам... Предлажем повећање броја сати за полазнике семинара оваквог нивоа и обима, јер уложено време и ангажман нису пропорционални датом броју сати. Продужила бих и предвиђено време израде задатака за обимније лекције, како би већи број полазника био успешан у истраживању и изборних и додатних задатака. Свим носиоцима семинара свака част! Сигурна сам да је огроман труд и време уложио свако од администратора и модератора, на чије коментаре, помоћ, подршку и бодовање заиста немам замерке.

Датум: 15.05.2012

Од: Ана Милуновић

Тема: Одговор:Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Семинар је допринео промени мог односа према комуникацији која је отворена људима које лично не познајем, а и свима који ће у будуће читати ове речи. Имала сам велики страх да се ,,отворим“ и да кренем у овакву авантуру. Ипак, већ после прве недеље рада, много сам лакше приступала форумима, писала поруке и коментарисала оно што је неко написао. Мислим да је, без обзира на број освојених бодова, мој циљ остварен, да сам напредовала више него што сам веровала да ћу моћи и да ћу знања стечена овде моћи да применим у реалној ситуацији.
Прва лекција донела је и прву препреку. Образовно окружење – професионални развој, била је то прва од многих тешкоћа у мом раду. Међутим, уз велику пожртвованост аутора, и несебичну помоћ Марине (колегинице која ме је упутила на семинар), успела сам да решим и тај задатак. Нећу заборавити осећање које ме је преплавило када сам читала прву оцену есејског рада. Не сећам се када је последњи пут неко процењивао моје писање, и ово ми је помогло да схватим како се осећају моји ђаци. Леп осећај!
Сарадничке методе и сараднички тимови – савршено. Волим да радим тестове и да ме неко процењује. ваљда је то у мојој природи. Одмах сам стечено применила на укућанима и драгим људима, мислим онолико колико сам умела. Иначе, тест ме је одлично проценио – то сам ја!
Вештине и стратегије комуникације – мало више теорије, али када се добро проучи – примењиво у пракси. То што су наше школе неприпремљене и ставови директора крути, није проблем аутора семинара ни ових теорија. Ми ћемо се, некада, изборити са тим. Макар мењали директоре. Прављење рекламе – катастрофа!!! Прво сам мислила да то нећу моћи, онда сам успела, али је нисам поставила где треба! Ипак, знање које могу да применим и пренесем. Нисам ни знала да је то ипак тако лако!
Пројектна настава и пројектно планирање – најтежа и најпотребнија лекција. бар сам прикупила потребан материјал и сада могу полако да га ,,варим“, али ће ми у сваком случају бити од велике помоћи у даљем раду.
Сараднички веб-алати – најтеже!
Динамика рада је била одлична. Начин рада – савршен! А помоћ предавача и модератора – незаменљива! Хвала!
Семинар сам већ препоручила колегама у школи. Многи су заинтересовани. Доноси довољно бодова, није превише скуп, а свима се допада идеја да раде у својој кући, када им одговара и колико могу. Условљавања која имају класични семинари, овде не постоје. За свакога ко жели да пажљиво проучи материју, нема бољег начина од овог јер се можемо враћати на проблем онолико пута колико нам је то потребно.

Датум: 15.05.2012

Од: Ана Милуновић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Опет сам погрешно кликнула! Ипак, иако и даље грешим, не одустајем! И то је један од аспеката овог семинара! Поздрав!

Датум: 15.05.2012

Од: Горан Милинчић

Тема: Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Ипак да кажем, моје прве поруке, која је била надахнутија, нема. Урадио сам још једну процену, за сваки случај. Унапред се извињавам, ако се појаве две процене.

Датум: 15.05.2012

Од: Горан Милинчић

Тема: Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Ако сам урадио добру ствар током ове школске године, онда је то пријава на овај семинар.
Већ сам више пута истакао на различитим форумима да су материјали који су нам презентовани у лекцијама одлични, савремено обрађени и ''терају'' на усвајање. Неке лекције имају сасвим блиску везу са мојом професионалном грађом, тако да могу компетентно проценити о квалитету садржаја лекције о комуникацији и сарадњи, као и о пројектном планирању. Међутим, моја добит је нешто друго: то су сараднички веб алати. Боже, колико нисам знао!
На семинару сам практично покушао да се опробам у њима и успело ми је! Већ користим Лајв, Едмодо проучавам и ускоро крећем са налозима. Све што сам из ове области овде чуо и урадио, биће примењено у мојој пракси. Да. Гугл плус је одличан и већ се полако пуни. Обим примене ћу сигурно полако ширити.
Посебно, као најзначајнији задатак, ипак, издвајам оснивање Мреже, за коју мислим да ће бити наше уточиште за многе дилеме у временима која следе. Изузетног квалитета је била лекција о Пројектном планирању. Задатак ''за и против'' је дао много добрих идеја које су се могле прочитати на форуму.
Искрено, није ми се допао задатак креирања рекламе и њега сам само одрадио...
Ништа ми није било тешко, не зато што сам препаметан, већ што су задаци били такви да су једноставно ''вукли'' да се раде, да се уносимо у њих.
Динамика рада ми није нешто ни одговарала, јер сам брзо радио задатке и имао сам неког празног хода. Али, добро. Помоћ предавача и модератора је у мом случају била благовремена. Хвала. Бодовање! Већ сам се бунио нешто око тога, тако да мислим како је овде довољно рећи да је бодовање вероватно подизало буру, да би нас држало у позитивној тензији да радимо што више и боље.
Што се тиче концепције семинара, не бих много мењао. Можда би требало ближе дефинисати сатницу у току дана када би нешто требало урадити, јер су неки задаци зависили од темпа других. Но, и то је неко учење: не равња се свет по нама... Аутори семинара сигурно морају учинити да овај семинар носи више бодова, сати, како год! Реално.
Препоруке су већ кренуле, а оне долазе из дубоког уверења да се на овом курсу значајно подижу компентенције и то по систему ''једним ударцем две муве''. И комуникација и сарадња и електронска писменост! Људи, то нам треба ако ћемо бити то што смо изабрали да будемо!
Моја порука за крај је у ставри моје признање: немам више предрасуду да су школски библиотекари људи који издају књиге и на крају школске године јуре по ходницима да се врате. То је снага која овај наш брод може и треба да води ка сигурној луци, ка Стратегији развоја образовања у Србији до 2020! Хвала!

Датум: 15.05.2012

Од: Анђелка

Тема: Одговор:Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Увек сам са нестрпљењем чекала ваше коментаре и образложења, али овај ће ме обавезивати. Хвала!

Датум: 16.05.2012

Од: Живадинка јованчевић

Тема: Одговор:Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Да би библиотекари "само" издавали књиге морају бити енциклопедија која хода. А где је познавањ, и то добро, УДК система и УНИМАРК-а! Уживај у својој професији јер она тражи знање САМО твоје струке. Овде је много теже, нарочито у средњој школи. А како је тек на универзитетским библиотекама? Али...Ми библиотекари смо заљубљеници у свој посао!!!

Датум: 17.05.2012

Од: Горан Милинчић

Тема: Одговор:Одговор:Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Надам се да ћете и ви, Живадинка, на неком следећем семинару отклонити предрасуду да је за моју струку потребно знање САМО моје струке. А да уживам, уживам.

Датум: 15.05.2012

Од: Горан Милинчић

Тема: Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Пре неких пола сата сам вредновао семинар и добро се расписао. послао сам поруку, али је не видим. Надам се да је неки технички проблем и да ће моја порука постати видљива.

Датум: 14.05.2012

Од: Милена Кецман

Тема: Вредновање семинара

Овај семинар ме је првенствено упутио у тимски рад и ненасилну комуникацију. Са овим областима се нисам раније сретала, тако да тек треба да их учим. Сматрам да су сараднички алати уз поменуте вештине примењиви у мом раду.
По садржају бих издвојила 4. и 3. лекцију, дакле "Пројектну наставу и пројектно планирање", као и "Вештине и стратегије и комуникације", области су ми потпуно нове, тако да сам пуно научила. Сви остали материјали су такође добри и врло корисни.
Динамика и начин рада су ми одговарали у потпуности. Није ми одговарало што лекције, задаци и материјали нису доступни све време, како би се сви полазници ставили у исту позицију. А ако је већ то пракса, онда ми се не допада накнадно отварање задатака.
Изменила бих:
-обезбедити простор тако да је цео курс са свим материјалима доступан све време
-одрадити семинар технички озбиљније, није у реду да се за пропусте окривиљује „заглупљивање“ Мудла. Ангажовала бих некога ко би био задужен само за администрацију Мудла.
Препоручила бих курс, јер стварно нуди пуно добрих материјала из којих може доста да се научи.
И на крају, вероватно као и већина полазника, мислим да је 20 часова мало за овако захтеван семинар. Поделила бих га на два дела: један о пројектној настави и пројектном планирању, а други о сарадњи и сарадничким алатима

Датум: 15.05.2012

Од: Милијана Петровић

Тема: Одговор:Вредновање семинара

Одувек сам бежала од оваквих тема које су обрађиване на семинару, али овог пута сам решила да у тиму са својим колегама научим нешто и о комуникацији. До сада сам мислила да нисам за тим, да најбоље могу сама, али видим да то није баш тако. Знања и вештине које сам стекла покушаћу да применим у неким нашим пројектима који су на помолу.
На семинару ми се највише допала ненасилна комуникација, маркетиншка реклама, сараднички веб алати, пројекат, а највише Едмодо који већ користим у раду са ученицима и њиховим родитељима. Ту је и Мрежа просветних радника, Вебциклопедија, Диго обележавач и друго.
На семинару су ми највише одговарали изборни и додатни задаци, док сам обавезне задатке (осим петог) лоше урадила и нисам се на њих враћала. Одлично познајем лекције са гранањем и питањима, али се ипак ту нисам снашла, па би ту нешто могло да се промени.
Семинар бих препоручила свим колегама.Поред стеченог знања о пројектној настави и пројектном планирању, показали сте нам практично како све то изгледа. А, има доста и информатичких алата за све који, као ја, то воле. Оно што је најважније за нас, ово искуство је јако применљиво у пракси и треба га надоградити. Модератори су нам давали потребну подршку и савете, што је јако значајно. А ту су и неке нове могућности за наставак сарадње коју жељно очекујем.

Датум: 14.05.2012

Од: Анђелка

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Семинар "Комуникација и интеракција у савременој школи" ме је на првом месту информисао о постојању образовних мрежа за које нисам знала и о могућностима неких алата које нисам користила у досадашњем раду. Захваљујући њему усавршила сам вештине и стратегије комуникације и открила потенцијал за маркетинг. Проширила сам знања о сарадничкој настави, моделима учења и тимском раду, а пројектно планирање сам унапредила. Сви аспекти су примењиви у мом послу школског библиотекара као кључног сарадника у једној школи. Образовне мреже ће ми користити за повезивање са наставницима и ученицима, алати за наставне материјале и брже дељење, комуникација у тимском раду и у раду са ученицима, маркетинг за презентовање рада школе и школске библиотеке, а израда пројекта ће ми помоћи да остварим своје замисли.
Као најзанимљивију лекцију издвајам "Вештине и стратегије комуникације". Задатке сам радила са задовољством и без тензије. Најтежа, али најкориснија је лекција која се бави пројектном наставом и пројектним планирањем. По квалитету садржаја издвајам "Сарадничку наставу и моделе учења", а лекцију у којој сам се најмање снашла "Сараднички веб-алати" не сматрам беспредметном, али сам сусрет и опробавање са мноштвом непознатих алата ми је лекцију учинио претрпаном и несистематичном.
Електронски семинари ми одговарају као форма и да је индивидуални рад у питању боље бих се организовала у изради задатака. С обзиром на чињеницу да је израда задатака базирана на сарадњи и тимском раду рокови за предају су били минимални, поготово за завршни рад. Бодовање је коректно, мада ме то није много занимало током курса, а помоћ предавача и модератора сам добила сваки пут кад сам се обратила, а то је углавном било кад систем мудла закаже. Чини ми се да је правовремено одговарање на форуму заказало. Понекад је изгледало као да нема никог, што је вређало полазнике. Како не волим форумске дискусије, помоћ од предавача нисам ни тражила на том месту већ сам сама истраживала, па кад видим да сам у сред тешке препреке пошаљем поруку.
Семинар је врло користан за све нас који радимо у просвети и препоручила бих га колегама из окружења и школе као један од најбољих путева у оснажењу компетенција, али са друге стране и захтеван за оне који су запослени о чему аутори семинара треба још да размисле. Време које су многи утрошили превазилази сате стручног усавршавања које добијамо као полазници овог семинара, па бих сугерисала да се број сати за будуће полазнике повећа.

Датум: 14.05.2012

Од: Данијела Алексић

Тема: Процена семинара

Семинар који приводимо крају,заиста је другачији од свих које сам похађала. Захтева посвећеност и рад, али за узврат даје нам употребљива знања и умења.
Све похвале предавачима,модераторима ,оцењивачима јер су у сваком тренутку биле ту да помогну, подрже. Посебно бих истакла начин оцењивања који је веома афирмативан ( пре свега мислим на коментаре).
У првом тренутку мислила сам да нећу моћи и да је за мене решење да одустанем. међутим, семинар ми је показао да истраживачко учење, подршка предавача и тимски рад могу да савладају и препреку каква је недовољна информатичка писменост .
Овакав начин рада и организација семинара треба да нам буду модел.
Препоручујем га свима који желе употребљива знања,више компетенције и који су спремни студиозно и одговорно да раде и уче.
Ауторима и предавачима желим да остану само какви су сада.

Датум: 15.12.2011

Од: Јасмина С.

Тема: Порука будућим полазницима

https://www.voki.com/pickup.php?scid=5041319&height=267&width=200

Датум: 08.12.2011

Од: Зоран Милојковић

Тема: Додатни задатак 5. лекције

Ево линка ка документу објављеног у ишу услузи:

https://issuu.com/zoran.m/docs/___________________________/1

Датум: 23.11.2011

Од: Јулијана К

Тема: Маркетиншка порука

Моја маркетиншка порука

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4861695&height=267&width=200

Поздрав

Датум: 23.11.2011

Од: НенадС

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекција

Ево моје маркетиншке поруке.
https://www.voki.com/pickup.php?scid=4887003&height=267&width=200
Поздрав
Ненад Саковић

Датум: 22.11.2011

Од: Миланка Ј.

Тема: Маркетиншка порука 3.лекције

Моја порука гласи:
https://www.voki.com/pickup.php?scid=4883771&height=267&width=200

Датум: 22.11.2011

Од: Будимирка М.

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекција

Моја порука је:

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4881020&height=267&width=200

Поздрав, Будимирка!

Датум: 22.11.2011

Од: Миодраг Пантелић

Тема: Маркетиншка порука: Комуникација и интеракција у савременој школи

Савремена школа не постоји без комуникације и интеракције...
Ако сте наставник, библиотекар, овај курс не постоји без Вас...
Проговорите... Улогујте се, јузер неим, пасворд, профил, вики, воки, аватар, вебинар, блогови, форуми... Одговорите.
Савремена школа не постоји без Вас.

Датум: 22.11.2011

Од: Марија Симић

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекција

Поштовани будући полазници,
представљамо вам нови семинар " Комуникација и интеракција у савременој школи".
Сви ви који желите да се опробате у другачијем раду, да радите код куће, у удобним столицама, за својим рачунаром, уз шољу топле чоколаде, наш сте човек!
Сазнаћете нешто више о Мудлу, учешћу у причаоници, коришћењу форума, раду у веб-алату Воки, а све то у тиму. Више информација о семинару можете наћи на веб адреси: www.elektronskiseminar.webnode.com
Радујемо се што ћете бити наш полазник, срећно и успешно учешће на семинару.

Датум: 22.11.2011

Од: Биљана Л.

Тема: Порука будућим полазницима

Будите наставник за 21. век и проширите своја знања. Нема досаде и поспаности на овом семинару. Не плашите се рада, детаљна упутстства вас воде до успеха. Нема понављача, а паузу за кафу и ручак можете користити кад год пожелите. Савладајте нове технологије и начине учења, размењујете драгоцена искуства. Придружите се Друштву школских библиотекара и бићете обавештени о начинима пријаве.

Датум: 21.11.2011

Од: Славица Денић

Тема: Семинар

Поштовани наставници, сарадници, и остали запослени у школи,
Имате изузетну прилику да се пријавите на електронски курс ,,Комуникација и интеракција у савременој школи''.
Овакав вид креативног веб учења ће Вас заинтересовати, и окупирати потпуно.
Семинар=учење=задовољство=нове вештине=нови сарадници=нови сараднички односи.
Детаље о семинару можете сазнати, и преузети пријаву на следећој веб адреси:
www.elektronskiseminar.webnode.com

Датум: 21.11.2011

Од: Наташа Ђорђевић

Тема: Семинар

Желела бих да кажем да је семинар јако квалитетан јер садржи пуно интересантних саджаја, и разноврсних задатака.
Подстиче на размишљање, закључивање, као и на вербални развој.
Захтева интеракцију између учесника, и заједнички рад, што је такође подстицајно.
Развија такмичарски дух, што такође иде у прилог квалитету семинара.
Комуникација са организаторима, и модератима је на високом нивоу, претходно поменути су стално доступни да пруже помоћ при решавању потешкоћа у раду.
Семинару се мора озбиљно приступити уколико желите успешно да га савладате, тако да га препоручујем студиозним особама које озбиљно приступају задацима, и улажу максималне напоре да би оствариле задате циљеве.

Датум: 18.11.2011

Од: Славица Ј.

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

Ево моје маркетиншке поруке:

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4856717&height=267&width=200

поздрав, Снежана!

Датум: 18.11.2011

Од: Снежана Р.

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

Ја сам баш лепо уписала Славицино име.....Мислим , шта рећи?!?

Ставке: 6851 - 6900 од 6914
<< 135 | 136 | 137 | 138 | 139 >>

Нови коментар